نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی پیشرفته در دانشگاه تبریز با مشارکت دانشگاه مرسین ترکیه برگزار می شود

۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۱ کد : ۲۱۱۷۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۶۳
نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی پیشرفته در دانشگاه تبریز با مشارکت دانشگاه مرسین ترکیه برگزار می شود

 

با مشارکت دانشگاه مرسین ترکیه برگزار می شود؛

نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی پیشرفته در دانشگاه تبریز

نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی پیشرفته با مشارکت دانشگاه مرسین کشور ترکیه در دانشگاه تبریز برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر خلیل ولیزاده کامران، دبیر اجرایی این کنفرانس با اعلام این خبر گفت: کنفرانس بین المللی مهندسی پیشرفته یک کنفرانس بین المللی معتبر در سطح جهانی است که در تمام رشته های مهندسی مقاله می پذیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه این کنفرانس در روزهای 19 و 20 تیرماه 1403 در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد، تصریح کرد:این کنفرانس در اکثر مراجع بین المللی اندیکس شده و از طرف ایران نیز در سامانه ISC پذیرفته و اندیکس شده است.  
به گفته وی این کنفرانس هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری برگزار می شود و ارسال و ارائه مقاله برای همه شرکت کنندگان به صورت مجازی رایگان است و ارائه حضوری هم با هزینه بود که در سایت کنفرانس توضیح داده شده است.
لازم به ذکر است؛ علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله می توانند به آدرس https://aed.mersin.edu.tr/  مراجعه نمایند.
 بر پایه همین گزارش؛ ریاست افتخاری این کنفرانس برعهده دکتر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز و ریاست همایش بر عهده دکتر شیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و دبیر علمی آن بر عهده دکتر صدرا کریم زاده است و از دانشکده های فنی و مهندسی دانشگاه تبریز دکتر حسین نوید، دکتر تاری نژاد، دکتر عطااله ندیری، دکتر جمال الدین پیغمبردوست و دکتر امیر امین زاده مسئول مدیریت و داوری مقالات این کنفرانس را بر عهده دارند.


( ۱ )

نظر شما :