مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده

۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۷ کد : ۲۱۰۲۲ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۹۳

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان ورودی 1402 دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی

آئین آشنایی نو دانشجویان ورودی 1402 دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی با قوانین و مقررات دانشگاه با حضور رئیس و معاونین، مدیران گروه های آموزشی، مسئولین و اساتید این دانشکده در آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر رستم زاده رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی در ابتدای این آئین ضمن خیر مقدم و تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س)، به قوانین و مقررات دانشگاه و ارائه مطالبی پیرامون وضعیت علمی و فنی دانشکده و برگزاری دوره‌های تحصیلی بصورت پروژه محور اشاره کرد .

در ادامه دکتر ایرج تیموری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ، دکتر ابوالفضل قنبری، معاون پژوهش و فناوری دانشکده نیز به قوانین و مقررات آموزشی و فرهنگی، شرایط و مزایای عضویت در استعداد های درخشان برای آشنایی بیشتر نودانشجویان اشاره کردند.

در این مراسم مدیران گروه های آموزشی دانشکده از جمله دکتر میر اسداله حجازی مدیر گروه آموزشی ژئومورفولوژی، دکتر خلیل ولیزاده کامران مدیر گروه آموزشی سنجش از دور و GIS، دکتر حسن محمودزاده مدیر گروه آموزشی جغرافیا و برنامه ریزی شهری، دکتر محسن آقایاری هیر مدیر گروه آموزشی جغرافیا و برنامه ریزی روستایی با بیان مطالبی، رشته های تحصیلی دانشکده کشاورزی را معرفی و در مورد اهمیت آینده شغلی و فرصت های شغلی موجود در رشته های جغرافیا نکات مهمی را بیان کردند.

سخنرانی آقای احمد نیکدل منور دانشجوی دکتری رشته سنجش از دور و GIS  به عنوان دانشجوی استعداد درخشان دانشکده به ارایه مطالبی پیرامون شاخص های دانشجوی نمونه پرداختند.


نظر شما :